100% nöjd

Vårt mål är att du alltid lämnar oss 100% nöjd

Dina önskemål och dina förväntningar är viktiga för oss. Därför lägger vi mycket tid och är tydliga på konsultationen om vad som är möjligt att göra med just ditt hår. Vår rekomendation är om du inför besöket har med dig bilder och är tydlig med vad du har tänkt dig, vi kommer utifrån det göra en bedömning om vad som är möjligt.

Om du inte känner dig nöjd

Skulle du inte vara nöjd med resultatet på ditt hår utgår vi från att det är ett tekniskt fel från oss frisörer, och inte ett estetiskt fel om vi utfört behandlingen såsom vi kommit överens om. Det är viktigt att du talar om detta så snart som möjligt, gärna när du är på plats hos oss ifall du inte är nöjd. Går det för lång tid innan du hör av dig kan vi inte åtgärda felet, så vi behöver höra från dig inom max 14 dagar efter ditt besök. Om vi behöver korrigera ditt hår p.g.a. att håret inte reagerat som förväntat eller att det är tekniskt fel utfört arbete kommer vi tillsammans hitta en tid som passar. Känner du att du inte passar i eller trivs i din nya frisyr/färg efter att vi gjort det vi kommit överens om så behöver du boka en ny tid till fullt pris.